TOIMITUKSET TIISTAISIN!

5 kysytyintä kysymystä koskien palveluamme

Olitpa sitten utelias tekemään ensimmäisen tilauksesi tai olet jo tilannut mutta epävarma joistakin asioista, haluamme tarjota sinulle kaiken tarvittavan tiedon, jotta pysyt täysin ajan tasalla. Siksi kokosimme ja vastasimme yleisimpiin kysymyksiin, joita saamme ateriapalvelustamme, ja toivomme että niistä on hyötyä myös sinulle. Tavoitteenamme on pitää sinut informoituna jokaisessa vaiheessa, jotta lopulta rakastat FuelMe-kokemustasi.

1. Kuinka kauan ruoka säilyy hyvänä?

Ruoka säilyy hyvänä jopa 3 päivää toimituksen jälkeen. Tiistaina toimitetut ateriat kannattaa syödä viimeistään lauantaina. Ateriat toimitetaan viileänä, eivät pakastettuina.

2. "Voi ei, myöhästyin tilausajasta! Voinko silti tilata aterioita?"

Jos toimituspäivät (tiistai) näkyvät vielä viikkomenusivulla tilausaikojen umpeutumisen jälkeen (sunnuntaina klo 7.00 tiistain toimituksia varten), voit silti tehdä tilauksen kyseisille toimituspäiville.

Säädämme toimituspäivät manuaalisesti sunnuntaisin ja päivitämme uuden viikkomenun tiistaisin, joten voi olla viivettä, joka antaa sinulle mahdollisuuden tehdä myöhäisen tilauksen – jonka voimme vielä hyväksyä tulevalle toimituspäivälle.

3. Toimitatteko kaupunkiin "X" ja mihin aikaan voin odottaa toimitusta?

Toimitamme tällä hetkellä Helsinkiin, Espooseen ja Vantaalle.

Arvioidut toimitusajat löydät täältä. Olemme lisänneet myös iltatoimitusvaihtoehdon, jolloin voit vastaanottaa aterioita klo 17:00–21:00. Tilauksen yhteydessä voit valita toimitusvaihtoehdoista "Päivätoimitus" tai "Iltatoimitus". Jos olet epävarma, sopivatko toimitusajat sinulle, ota yhteyttä – vastaamme mielellämme kysymyksiisi.

Meillä on omat kuljettajamme, jotka ovat sinuun yhteydessä toimituspäivänä, jos ilmenee ongelmia.

4. Voinko maksaa lounasseteleillä?

Kyllä voit – löydät lisätiedot täältä.

5. Haluan ottaa tilauksen jatkuvana, mutta voinko jättää toimitusviikkoja väliin tarvittaessa?

Kyllä voit. Kun jatkuva tilaus on luotu, voit helposti jättää viikkoja väliin omalta tililtäsi. Vaikka maksu olisi mennyt läpi, voit ilmoittaa meille ennen sunnuntaita klo 7.00, jos et halua vastaanottaa aterioita kyseisellä viikolla. Tällöin teemme joko hyvityksen tai annamme maksun kattaa tulevan toimitusviikon. Emme veloita sinua emmekä toimita aterioita, jos jätät viikon väliin.

Onko sinulla lisää kysymyksiä tai epäilyksiä? Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin (FAQ) tai ota rohkeasti yhteyttä meihin.

Jätä kommentti

Huomaa, että kommentit on hyväksyttävä ennen niiden julkaisemista